8 november 2016. Update met nieuwe films!
Mijn Illustrator start niet meer dus ik ben gevlucht naar Paint. Zie hieronder het resultaat.

Even een korte inleiding over het volgende.

Een tijdje terug (minstens een jaar) ben ik begonnen met het kijken van Marvel-films op de juiste volgorde. Ik had ooit al eens Iron Man 3 gezien en ik was wel benieuwd naar de geprezen Avengersfilm. Inmiddels ben ik bij Thor: The Dark World. Ik weet niet precies waarom, maar ik heb de tweede Thor en de tweede Captain America omgewisseld.

Hier is de originele infographic. Voor de overzichtelijkheid heb ik de series eraf gehaald, die ga ik niet kijken.
Hier is een handig overzichtslijstje met welke personages waar worden geïntroduceerd.
Hier is een handig lijstje met de aankomende Marvel releases.

2

Eerdere versies:

