Mijn blog werkt!

bill_murray_gif_2

Ik schrok even toen ik mijn statistieken vandaag bekeek van dit blog. Hoe is het mogelijk dat ik van 5 á 8 bezoekers per dag van het ene moment (28 augustus) op het andere (29 augustus) naar 315 bezoekers ga?

De dag erna: 317 bezoekers. De dag weer daarna: gigantische drop naar 54 bezoekers. Zo rond 3 september was ik weer op mijn gemiddelde van 8 bezoekers per dag. Ik was een beetje verbijsterd. Waren dit echte mensen die mijn blog in groten getale hebben bezocht? Zou de film op tv zijn geweest en hebben mensen in de nood naar uitleg gegoogled?

Wat blijkt: Mulholland Drive was inderdaag op tv. Op 29 augustus op Canvas. Van de 382 weergaven op 29 augustus waren er 352 bij de post Mulholland Drive. Helaas heb ik geen reacties of commentaar ontvangen. Ik weet nu niet of ik lezer heb kunnen helpen met mijn post. Het zou natuurlijk onhandig zijn als ze na het lezen van mijn post met nog meer vragen zouden zitten.

Ik vond het in ieder geval erg leuk om te zien dat ik mijn statistieken ‘letterlijk’ door het dak heen waren gegaan. Als er nog een paar lezers toevallig zijn blijven hangen: laat even weten of mijn uitleg je heeft geholpen!

Don’t mind me… I’m just celebrating.

jimmy-fallon-elmo-happy-dance-saturday-night-live

 

Geef een reactie

