Televisieseries april 2014

Goedenavond.

Mijn update over wat ik kijk qua televisieseries is alweer langer dan een jaar geleden. *Tututut.*

h1DGeVY

Series april 14Dus, voila. Ik heb weer een graph gemaakt en zoals je ziet in vergelijking met de vorige keer uit januari 2013 zijn de meeste series anders. Ik kijk er minder en degene die ik kijk, kijk ik ook regelmatig. De uitzondering daarbij zijn de kleinere blokjes. (Breaking Bad, Fargo, Hannibal en Friends.)
Ik ben vastgelopen met Breaking Bad aan het begin van seizoen 3, ik keek nog een paar afleveringen begin deze maand, vandaar het kleine formaat. Van Hannibal heb ik maar 2 afleveringen gekeken. Ze waren op tv en ik wilde ze al kijken maar uiteindelijk kon het mij niet boeien. Misschien omdat ik tegelijk met andere dingen bezig was en daardoor deels het verhaal miste. Met Fargo ben ik pas vandaag begonnen en morgen kijk ik aflevering twee (tevens ook de meest recente). Het zijn episodes van langer dan een uur dus daar moest ik ook even aan wennen. Gelukkig raakte ik er al gelijk goed in, ook al moest ik ook wennen aan het rare accent van Martin Freeman.

tumblr_m0zcnxfwAm1qafj58
Ja, maar niet met dit accent.

Van Friends keek ik er ook twee, op internet deze keer en niet op dvd. Ik keek omdat ik benieuwd was naar de nieuwe stukjes materiaal die wel op de internetafleveringen staan maar niet op mijn dvd.

Oh, Ross. You are so silly!
Oh, Ross. You are so silly!
Geef een reactie

